Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Saturday, September 15, 2007

成绩出炉

我能说:“一切都在预料之内吗?”

答案是:“能!”和“不能!”

 

Econs拿到D是预料之内的

Chem和Failed擦肩而过也是预料之内的

Bio拿个五十多分我快习以为常了

 

可是

GP才以0.5分及格却是让我心痛的

虽然我从没考好GP,可我以为自己已经进步了,是时候拿个D什么的了~

 

再来,更让我失望+惊叹的

是数学

上回拿了个B我失落了很久

以为只要在努力点,做了很多很多练习就可以把A拿回来

但是

A似乎早已离我而去,缘尽了……

我不甘心!

 

总的而言

我的平均成绩竟然是D!

哭了、垮了、我心碎了……

1 comment:

Jacyln said...

应考生的心情都是这般心情起伏的吧!我不知道怎样安慰你,因为今天刚打完仗的我,很快就要面对死刑了。
唉,能说什么呢?极限就是极限了。。。