Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Wednesday, August 1, 2012

晴天霹雳

酷我竟然封了所有大陆以外的地区!!
我要的歌也只有那里有啊~
可是现在要听也听不了了~

当初会用酷我是因为FT ISLAND
多亏了酷我
我才能听完近乎所有FT的歌
而且
酷我的优点在于
凡是在线听过的歌
不需要下载也可以离线听!

可是
不知何时开始
被封了

* * *

那些可以离线听的歌
一些还是被保存着的
即使被封了还是可以听的
*万幸*

* * *

可是
因为贪心
以为升级新的版本后就能解封
谁知道……

升级后……

所有数据都被删了!

也就是说……

那些离线听的歌都没了!!!


* * *











* * *


还好
新山家里好像不受影响

下次回家要记得带电脑
重下!!!

No comments: