Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Friday, October 10, 2008

挣扎

Jintao是个爱神的人
有一股很强的感染力
使到周围孤独、脆弱的心灵渐渐被感动
可我在挣扎着
“真理”告诉我,它会有益于我
“理智”告诉我,我没法束缚于它
我不是无神论者,却无法接受一神论
我相信所有的事物理论,却无法接受单一的束缚

Jintao的好意,我很想收下
可是我怕像去年那样
去了一次Mrs Wong家,就再也没有第二次了
所以,我害怕令Jintao失望,
辜负了她的好意和期望
或许,我应该及早拒绝她
可是就是开不了口……
我,是软弱的……

No comments: