Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Thursday, October 30, 2008

Continuous Assessments (CAs)

我拿了五个Modules
除IT1001 Intro to Computing之外,
其余四科都有CAs
差不多是每隔四个星期一次CA
所以在Final Exam还没来临之前
我就会考上10张CA+Quiz+Test
平均看来,
是每星期一个测验
什么?!!!
我每个星期都在考试!!!

以前在初院时,
也是差不多每一两个星期就测验一次
虽然成绩都会累积下来,加进期末考
可是,那时候没像现在这样有负担
毕竟,真正的考试是A Level
那些CAs考到怎样都不会影响最终的成绩
可是现在不同了~
每一次测验都很很很很很重要
会影响这个Semester的分
接着影响我的CAP
再来影响我可不可以保住Scholarship
决定我可不可以读Honours!

呃~压力压力~

No comments: