Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Saturday, October 18, 2008

生命好短~

总觉得生命里少了些什么
大学生活是很多姿多彩
独自在异国念书是学到了不少东西
但是
我内心世界总好像有样东西在呐喊
我需要解脱
我需要改变
我需要自由

四年的大学
我就要这样度过吗?
盲目的念书
盲目的参加活动
盲目的上网
我的生命需要改变
我的生命需要新的元素
我的生命需要冲刺

想过大二或大三的时候出国作交换生
想过一过新的生活
想放下一切重新活他一次

突然觉得生命好短
不知不觉就度过了近二十个年头
暂时来说,我的生命没什么看头
平平淡淡的
我不想就这样度过这短暂的生命

佛啊,神啊!
请给我力量
请给我勇气
让我活出自己
让我活得精彩
让我活的无怨无悔!

No comments: