Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Thursday, October 16, 2008

生命。缘分

突然觉得,自己好爱DNA
背Replication, Transciption, Translation
越背越“好玩”
它就在我们身体每一个细胞内
小得不得了,却重要的不得了
少一块或多一块
就会要了你的命
你说,我能不爱它嘛!

曾经问过自己
为什么放弃物理选生物?
曾经问过自己
为什么放弃数学选生物?
现在,我觉得答案出来了
因为,我命中注定
就是会爱上生物
度过了艰难的几年
怨恨了几年
现在,终于撇开对生物的偏见
重新认识它,重新认识生命

我没有放弃物理
只是没缘份

我没有放弃数学
只是没缘份

我没有选择生物
这一切一切
都只是缘分

No comments: