Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Wednesday, October 29, 2008

音乐 艺术

隔几间房的邻居正在拉二胡
让我想起了以前在华乐的时光
阿~

原本想进NUS的华乐团的
但是,我自认技术不到家
根本没法呆下去
去了一次练习,我就退出了

或许,我和华乐团的缘分就到此结束了吧
顶多,回英华探望Ms Too、沈老师和郭老师吧……
哦……挺想念他们的~

虽然放下了笛子
可另一段缘分
让我认识Wee Lee和冯老师
停了两年的钢琴
我总与再一次鼓起勇气接触它
在一次鼓起勇气,重新学琴

我的生命中
似乎少不了音乐
钢琴、笛子
musicalbell
爸妈取名取得挺好的
哈!

书上有那么一句话:
艺术让疲惫的肉体、心神及灵魂获得抒解,并让他变得更高贵
예술은 피곤한 인간의 육과 마음과 영혼을 풀어주고 고귀하게 만든다.

No comments: